"חכו עם החגיגות, אסור להאמין לחמאס" | פרשנות

    הפוך על הפוך No Comments on "חכו עם החגיגות, אסור להאמין לחמאס" | פרשנות

    הפרשן הפוליטי אבי גרינצייג התראיין בתוכנית 'הפוך על הפוך' בהגשת איתי גדסי וטען כי השמחה עדיין מוקדמת: "אל תפתחו עדיין את השמפניות, בסופו של דבר חשוב לזכור ששום דבר לא סגור עדיין, ואנחנו מתעסקים עם ארגון טרור ולא מדינה מסודרת שאפשר לסמוך על המילה שלה"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הפוליטי אבי גרינצייג שוחח עם איתי גדסי בתוכנית 'הפוך על הפוך': "אנחנו רואים בראי ההיסטוריה את תוצאות כל עסקאות שחרור המחבלים עד כה. כל פעם שישראל נכנעה לעסקה שכזו ספגנו מכה קשה. הפעם זה שונה, קודם כל חשוב לציין שהמטרה הראשית של חמאס היא לא שחרור המחבלים. לכן הוא לא מתעקש על מחבלים אמתיים ומסתפק ונשים וצעירים ללא דם ממש על הידיים. מה שחשוב לחמאס אלו ימי ההפוגה מהלחימה בעזה".

    לדבריו: "הדיון בקבינט היה סביב השאלה האם חכם להיענות לעסקה המוצעת ומה יהיה מצב שאר החטופים בעזה. הצד של גנץ דחף להסכים ולהציל את מה שאפשר והצד של גלנט כן נטה ללכת על כל הקופה".

    "בסופו של דבר חשוב לזכור ששום דבר לא סגור עדיין, ואנחנו מתעסקים עם ארגון טרור ולא מדינה מסודרת שאפשר לסמוך על המילה שלה. עד שלא נראה את החטופים שבים לביתם בריאים ושלמים עדיין אין מה לחגוג", סיים גרינצייג.

    האזינו



    0 תגובות